Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат 1.9JTD 16v 140 HP

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Ще има ли разлика ако се спускаш или оставиш колата да работи на място. И в дватао случая приемаме, че не се подава газ. Значи ако работи на място двигателя пак трябва да се охлади все едно се спускаш, в този случай изключваш радиатора като източник на охлаждане. Да падне температурата с 15 градуса ми се струва допустимо при включено парно на макс. Но не и с 40 градуса. И дали падат градусите когато парното си работи на ниски обороти или е изключено.
    Ако се спускаш и си на скорост горивоподаване няма, при обороти над 1300 - 1500, не съм сигурен за точния брой. На място, може и малко, но си гори....
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
      Ако се спускаш и си на скорост горивоподаване няма, при обороти над 1300 - 1500, не съм сигурен за точния брой. На място, може и малко, но си гори....
      Това не означава, че двигателя е студен. По нагоре съм споменал каква е температурата само при сгъстяване на въздух в цилиндрите. А и никой не се спуска без въобще да подава газ, винаги има места където натискаш.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Това не означава, че двигателя е студен. По нагоре съм споменал каква е температурата само при сгъстяване на въздух в цилиндрите. А и никой не се спуска без въобще да подава газ, винаги има места където натискаш.
        Очевидно само топлината, която се получава от сгъстяването на въздуха не е достатъчна за да компенсира тази, която се консумира за отоплението на купето при ниска околна температура.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Очевидно само топлината, която се получава от сгъстяването на въздуха не е достатъчна за да компенсира тази, която се консумира за отоплението на купето при ниска околна температура.
          Предполагам въпрос на сметки и сравнение.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Предполагам въпрос на сметки и сравнение.
            Абсолютно. Енергиен баланс.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #81
              Тази тема стана като турски сериал
              Alfa-Romeo 156 2.5 V6
              Yamaha MT-09 Tracer

              Comment


              • #82
                Чудя се как пишат хора който не са с тоя двигател и заблуждават всички. Днес си направих опит с ФЕС какво показва като му пуснах обороти, температура на двигателя, температура на въздуха, скорост, желано и реално налягане и количество гориво. В първия файл паля колата при 4 гр. температура и се вижда как плавно си загрява до 72 гр. като карам извънградско - изкачване. Във втория вече имам изкачване и повече спускане, но температурата си стой между 75 и 80 градуса. При спусканията се вижда как горивото е 0, но колата не изстива. Третия файл е след 30 мин. престой и колата си загрява пак до към 80 гр. , пак имам спускане и след това магистрала със 120 до 146 км. скорост. През цялото време съм на парно на 24 градуса на ниска степен. Термостата е нов от Рено и мисля, че отваря на 83 градуса. Това са показанията от ФЕС, а уреда ми показва чертата между 50 и 90 като загрее колата и 50-60 при спускането - явно не показва вярно.
                Attached Files
                sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                Comment


                • #83
                  Всеки дизел изстива на спускане.
                  Всяко жтд изстива на място само от парното при темп. от -10 градуса.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Ще има ли разлика ако се спускаш или оставиш колата да работи на място. И в дватао случая приемаме, че не се подава газ. Значи ако работи на място двигателя пак трябва да се охлади все едно се спускаш, в този случай изключваш радиатора като източник на охлаждане. Да падне температурата с 15 градуса ми се струва допустимо при включено парно на макс. Но не и с 40 градуса. И дали падат градусите когато парното си работи на ниски обороти или е изключено.
                    УЖАСССССССС!!!

                    ТИ СИ НЕГРАМОТЕН!!!!!!!




                    Докато колата ти работи и седиш на едно място, извади си главата през прозореца с отворени очи и постой така.


                    После тръгни да се караш колата вдигни 80км.ч. отвори си прозореца и пак си извади главата на вън и стой с отворени очи.



                    После бъди така добър да ни споделиш дали е имало някаква РАЗЛИКА!!!


                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #85
                      С какво се занимаваш все пак и какво е образованието ти та си толкова грамотен?
                      Като ти чета темите няма написано нищо смислено или полезно.
                      Примера ти е доста тъп, двигателя се обтича минимално от насрещният въздух, за да се преохлади.
                      Това, че можеш да си включиш лаптопа в колата и използваш съмнителен вероятно софтуер не означава че
                      разбираш от коли.
                      Мога да приема смешните ти.твърдения единствено, ако ги подкрепиш с подходящи изчисления и графики, но мисля че не ти стигат знания за това.
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:48.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        С какво се занимаваш все пак и какво е образованието ти та си толкова грамотен?
                        Като ти чета темите няма написано нищо смислено или полезно.
                        Примера ти е доста тъп, двигателя се обтича минимално от насрещният въздух, за да се преохлади.
                        Това, че можеш да си включиш лаптопа в колата и използваш съмнителен вероятно софтуер не означава че
                        разбираш от коли.
                        Мога да приема смешните ти.твърдения единствено, ако ги подкрепиш с подходящи изчисления и графики, но мисля че не ти стигат знания за това.
                        С нищо ни сЪ зЪнимавЪм!
                        Образование Немам!

                        Кола даже неам....

                        На такива кат теб и от НАСА да им го обяснят и докажат с графики и формули, па нема да са съгласни!!!


                        На инат кат твоя се крепи нашата държава!
                        За тва сме по-по-най!!!

                        Дано само да не си некъФффф шеф некъде и да ръководиш екип....... Амин!!!


                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment

                        Working...
                        X